JAG HAR INGET LIV.

100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: rosé
Telefonsamtalet: ninni
SMS: daniel
Sång du lyssnade på: Mt Eden - Oh That I Had

Gången du grät: Veckan, till en film att tillägga! :D

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Ja
Har någon varit otrogen mot dig: Ja
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: svart
färg 2: grått
färg 3: rött

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nja vet inte.
Fått ditt hjärta krossat: nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Inte än
Insett vilka som är dina äkta vänner: jag vet vilka min äkta vänner är.
Fått reda på att någon har pratat om dig: vem har inte?

Kysst en kompis: ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: hah what?
Hur många barn vill du ha: max 2
Har du några husdjur: fiskar :)
Vill du ändra ditt namn: vore jävligt jobbigt men..
Vad gjorde du under din förra födelsedag: var i skolan, käkade mat i stan & pierca mig.

Vilken tid vaknade du idag: halv ett typ.
Någonting som du längtar till: 18 feb, 15 april, 4 maj etc..
Senaste gången du träffade din pappa: för en kvart sen typ,
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jadu, svår fråga.
Vad lyssnar du på just nu: Tvn
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja faktiskt.
Vad gör dig irriterad just nu: Att folk som har telefon inte använder den.
Vad är ditt namn?: Frida
Singel/upptagen: eh,
Stjärntecken: oxe
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: fuxernaskolan aka. sveriges sämsta :)
Gymnasie: Ale gymnasium
Högskola?: -
Hårfärg: svart
Långt eller kort: halvt
Längd: 163
Vad gillar du gällande dig själv: min humor är grym
Piercings: 11
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: Ehm 11
Piercing: Öronen, men naveln.
Tatuering: underarmen, snart!
Bästa vän: min första var madeleine, min enda är ninni.
Sporten du spelade: fotboll
Husdjur: kanin
Vaccination du minns: såna vanliga man gör!
Förälskelse: patrik snäll wohoo!
Alkohol du drack: Öl tror jag

JUST NU:
Äter du: lite chips
Dricker du: vin
Är du på väg att: kissa
Lyssnar du på: tvn fof
Väntar du på: svar

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja i framtiden
Vill du gifta dig: ja
Karriär i livet: rockstjärna, HELLO!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Åh, ögon tror jag.
Kramar eller pussar: pussar
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontant: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: armar  (L)
Tatueringar eller piercingar: tatueringar, men älskar piercingar
Känslig eller inte: ngt mitt emellan.
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: hm.

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja
Tappat glasögon eller linser: nej
Haft sex på första dejten: ja
Krossat någons hjärta: ja
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: ja
Gillat din killkompis (mer än som vän) : ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: nja
Mirakel: nej

Kärlek vid första ögonkastet; ja
Himlen: nej
Att kyssas på första dejten: nja
Änglar: ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: musik
Vad vet inte så många om dig: att jag tänker så fruktansvärt mkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0