tusen år kan gå, men fortfarande du i mina tankar.

Påskmust, chips, ett hjärta och en tv, kan få en och fundera en hel del.
Skickade precis in ett skolarbete i form av en dikt, med tema barndom.
Det blev en känslig dikt, min barndom, mitt liv i ett ypperst litet format,
men ändå en sammanfattning av det viktigaste.
Anyway, sitter och kollar på Arga Snickaren, väntar på att något annat
bra program ska börja.

Fyller 18 om 7 dagar, sju ynkliga dagar är det kvar, och den dagen har
jag räknat ner tills i hela mitt liv. 18 år, ganska stort va? Vuxet, moget,
nja låter inte riktigt som jag men om jag tänker efter så har jag börjat
leva ganska vuxet.. Jag sköter skolan och tar igen allt jag missat, jag
har precis fått jobb som personlig assistent, jag sparar mina pengar mer
(försöker iaf), jag beter mig mer moget än förut, tar mina egna beslut
och visar för andra att jag är självständig, att jag förtjänar respekt och
inte tar någon skit. Känns bra faktiskt. Respekt Frida, du börjar fanimej
bli vuxen..
Jag letar även lägenhet, prioriterar boende, skola och jobb före mitt
körkort faktiskt. Det känns också bra. Kan inte ha för många bollar i
luften samtidigt. Jag har dock inte slutat röka, men tro mig, det är rökningen
som gör att jag behåller lugnet under vissa tillfällen, faktiskt sant.
Detta blev ett långt inlägg, men kände för att dela med mig lite..
Puss på er. Här kommer en nytagen bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0