START.

En omstart ska jag fan försöka med. På allt.
Ska fixa mina betyg, ska ha g i allt - minst.
Ska söka flera jobb, tjäna pengar och få en egen inkomst.
Ska skaffa mig en lägenhet, snart!
Ska vara stark och stå emot sånt som jag inte är värd, och
släppa in sånt jag är värd.

Har överraskat mig själv något så sjukt mkt. Blivit en starkare
individ, allt tack vare dig!
För du fanns där när allt annat svek.

Händelserika dagar dessa två. Underbara - Härliga - Skitjobbiga -
Mysiga - Idiotiska - Älskade Dagar. Bara dessa två.
Konstig start på veckan. Sjukt bra start, men ändå sjukt dålig.

Visst verkar allt lite osammanhängande? Och ja, det är precis vad
mitt liv är just nu. Sjukt osammanhängande, komplicerat, jobbigt
och ibland helt underbart.

Ska väl börja mitt nya liv genom att sova nu, försöka somna iaf.
Upp sju imorgon. Fit for fight igen i nya skor och nytt jag.
Kanske ska ha ett nytt namn när jag ändå håller på? Ny blogg kanske?
Hm får sova på saken.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0